Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 04, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy dyrektor marketingu w Imperial Tobacco

Od wczoraj nowym dyrektorem marketingu w Imperial Tobacco Polska SA jest Carmen Zieringer.

Zieringer rozpoczęła pracę w Reemtsmie (od 2002 roku Imperial Tobacco) w 1995 roku. Na stanowisku dyrektora marketingu firmy zastąpiła Paula Barbezata. Zieringer była ostatnio dyrektorem marketingu na Czechy i Słowację. Marki Imperial Tobacco to: West, Route 66, Mocne, Mars, Davidoff i R1. (MAZ)

(MAZ, 04.03.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.