Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 29, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

4fun Media zamyka serwis sprzedażowy Naimpreze.pl

W serwisie Naimpreze.pl sprzedawano kostiumy i akcesoria na imprezy (screen: Naimpreze.pl)

Zarząd 4fun Media SA zdecydował o zakończeniu działalności serwisu sprzedażowego Naimpreze.pl. Spółka zrobiła to w ramach ograniczania kosztów i eliminacji obszarów generujących straty.

W pierwszym półroczu 2019 roku strata netto spółki Naimpreze.pl sp. z o.o. wyniosła 0,5 mln zł, a sprzedaż była niższa niż zakładana. 4fun Media przeznaczyła dotąd ponad 1,1 mln zł na serwis (z czego 1 mln zł to pożyczki dla spółki). Spółka dodała, że nie było inwestora, który byłby zainteresowany dofinansowaniem projektu lub przejęciem spółki Naimpreze.pl.

W serwisie Naimpreze.pl sprzedawano kostiumy i akcesoria na imprezy (przebierane, urodziny, wieczory panieńskie i kawalerskie, imprezy sylwestrowe itd.).

Grupa kapitałowa 4fun Media, do której należą m.in. trzy kanały muzyczne: 4fun.tv, 4fun Dance i 4fun Gold, w pierwszym półroczu miała 26,8 mln zł przychodów i 2,1 mln zł straty. Przychody z reklamy spadły w porównaniu z pierwszym półroczem 2018 roku o 33 proc. (do 7,5 mln zł), a z działalności agencji reklamowych - o 20 proc. (do 4,4 mln zł).

(JSX, 29.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.