Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Top Marka 2019 - rzeczywista siła brandów w prasie i internecie

31 października na rynku pojawi się raport „Top Marka 2019”, tworzony przez Press-Service Monitoring Mediów i magazyn „Press”. To największe tego typu badanie polskich mediów, w którym pokażemy 500 najbardziej popularnych marek z 50 branż.

W dwunastej edycji Top Marki przeanalizowaliśmy aż 73 mln wzmianek opublikowanych w prasie i internecie w okresie od 1 lipca 2018 do 30 czerwca 2019 roku.

- Oferujemy brandom wyjątkową okazję do medialnego porównania się z innymi na tak szerokim polu. Stwarzamy im także możliwość czerpania z pełni wizerunkowych profitów, jakie daje zwycięstwo w tym największym badaniu, poszerzając narzędzia o jego marketingowe wykorzystanie w postaci licencji Top Marki - podkreśla Sebastian Bykowski, dyrektor generalny i redaktor naczelny Press-Service Monitoring Mediów.

Analiza raportu to przede wszystkim źródło wiedzy na temat rynku.

- Dla wszystkich marketerów informacja zwrotna o tym, jaki efekt przynoszą ich działania – niezależna, oparta na czytelnych kryteriach i uwzględniająca jak najszerzej kontekst tych działań – jest niezwykle cenna. Jest podsumowaniem tego, co było, i prognozą tego, co będzie - twierdzi Katarzyna Buszkowska, zastępca redaktora naczelnego „Press”.

Raport „Top Marka 2019” ukaże się w najnowszym wydaniu magazynu „Press” 31 października.

(25.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.