Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 31, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Bauerze powstał butik kreatywny

Magdalena Rzepnicka została kierownikiem nowo utworzonego w Wydawnictwie Bauer butiku kreatywnego.

Do zadań butiku należy przygotowywanie niestandardowych form reklamy, ofert sponsorskich, prezentacji korporacyjnych i segmentowych oraz projektowanie reklam indywidualnych na życzenie klientów. Rzepnicka podlega Mai Meissner-Filipek, dyrektor działu reklamy i planowania mediów. Wcześniej pracowała w Interdeco Hachette Advertising Polska, a po likwidacji tego domu sprzedaży - w Hachette Filipacchi Burda Polska, gdzie odpowiadała m.in. za reklamowe projekty specjalne i komunikację B2B.
W butiku kreatywnym Wydawnictwa Bauer będzie pracować trzech grafików: Jacek Młodożeniec - odpowiedzialny za segmenty: telewizyjny, komputerowy i motoryzacyjny oraz Robert Polaszczyk - ma się zajmować kobiecymi pismami poradnikowymi i rozrywkowymi, a także tytułami młodzieżowymi. Trzeci grafik będzie odpowiedzialny za segment pism luksusowych.

(ML, 31.08.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.