W Bauerze powstał butik kreatywny
31.08.2006, 00:00
Magdalena Rzepnicka została kierownikiem nowo utworzonego w Wydawnictwie Bauer butiku kreatywnego.
Do zadań butiku należy przygotowywanie niestandardowych form reklamy, ofert sponsorskich, prezentacji korporacyjnych i segmentowych oraz projektowanie reklam indywidualnych na życzenie klientów. Rzepnicka podlega Mai Meissner-Filipek, dyrektor działu reklamy i planowania mediów. Wcześniej pracowała w Interdeco Hachette Advertising Polska, a po likwidacji tego domu sprzedaży - w Hachette Filipacchi Burda Polska, gdzie odpowiadała m.in. za reklamowe projekty specjalne i komunikację B2B.W butiku kreatywnym Wydawnictwa Bauer będzie pracować trzech grafików: Jacek Młodożeniec - odpowiedzialny za segmenty: telewizyjny, komputerowy i motoryzacyjny oraz Robert Polaszczyk - ma się zajmować kobiecymi pismami poradnikowymi i rozrywkowymi, a także tytułami młodzieżowymi. Trzeci grafik będzie odpowiedzialny za segment pism luksusowych.
(ML, 31.08.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










