Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia meczów reprezentacji Polski w eliminacjach do Euro 2020 sięga 7 mln

Mecze eliminacyjne najwięcej widzów gromadzą w TVP 1 (screen: Youtube.com/Łączy nas piłka)

Z dotychczas rozegranych spotkań polskiej reprezentacji w eliminacjach do przyszłorocznych piłkarskich Mistrzostw Europy najwięcej widzów przyciągnęła transmisja meczu Polska - Łotwa.

Spotkanie Polska - Łotwa rozegrane 24 marca zgromadziło łącznie ok. 7 mln widzów: w TVP 1 mecz oglądało średnio 5,11 mln, w TVP Sport - 1,25 mln, a w Polsat Sport - 621,1 tys. widzów.

Wśród meczów o największej widowni znalazły się także Austria - Polska 21 marca oraz Polska - Izrael 10 czerwca. Spotkanie z Austrią śledziło ok. 6 mln widzów (w TVP 1 - 4,45 mln, w TVP Sport - 996,7 tys., w Polsat Sport - 532,8 tys.), a z Izraelem - ok. 5,7 mln (w TVP 1 - 4,36 mln, w TVP Sport - 807,3 tys., a w Polsat Sport - 567 tys.).

Dotychczas polska reprezentacja rozegrała osiem z dziesięciu spotkań eliminacyjnych, ale zapewniła sobie już awans do przyszłorocznego turnieju. Mecze w TVP 1 oglądało średnio 3,97 mln widzów, w TVP 2 - 3,23 mln, w TVP Sport - 850,2 tys., a w Polsat Sport - 613,4 tys.

Dane: Nielsen Audience Mesurement.

Galeria: TOP 10 - Najchętniej oglądane programy 7-13 października

(KOZ, 16.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.