Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 15, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Muzyk jazzowy Wojtek Mazolewski w kampanii Mazdy

Mazda zapowiada długofalowy charakter platformy contentowej (fot. materiały prasowe)

Muzyk Wojtek Mazolewski pojawił się w najnowszej kampanii firmy Mazda Polska. Film z jego udziałem promuje platformę contentową producenta samochodów.

Za jego produkcję odpowiada Papaya Films. Film z Mazolewskim wyreżyserował Bartosz Dombrowski. Agencji Y&R powierzono natomiast koncept strategiczny, kreatywny, planowanie oraz zakup social mediów.

Mazda zapowiada długofalowy charakter platformy. Jej kampania będzie miała cykliczny charakter i pojawią się w niej kolejni bohaterowie. Można ją śledzić na kanałach social media Mazda Polska oraz w serwisie Papaya Rocks.

Galeria: Grand Video Awards 2019

(MNI, 15.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.