Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 14, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Żywiec korzysta z podcastów w kampanii "Trzymaj Pion"

Hill + Knowlton Strategies współtworzyła koncepcję kampanii (fot. materiały prasowe)

Grupa Żywiec rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii społecznej "Trzymaj Pion", która ma zapobiegać piciu alkoholu przez nieletnich. W tym roku na potrzeby kampanii stworzono podcasty i wideopodcasty. 

W kampanię zaangażowała się blogerka parentingowa Natalia Tur, znana w sieci jako Nishka i psycholog dr Aleksandra Piotrowska, która odpowiada za merytoryczną część kampanii.

W kampanii postawiono na tworzenie własnych treści, w tym podcastów i wideopodcastów przygotowanych w formatach do publikacji na Instagramie (w tym InstagramTV), Facebooku i na YouTube. Podcast "Trzymaj Pion" dostępny jest na platformach Apple Podcast, Spotify i Google Podcasts, a wideopodcast można odtworzyć na kanale YouTube Grupy Żywiec.

Za realizację kampanii odpowiada dział spraw korporacyjnych Grupy Żywiec pod kierownictwem Magdaleny Brzezińskiej oraz agencja Hill + Knowlton Strategies, która współtworzyła koncepcję strategiczną kampanii i jej realizację.

Galeria: Grand Video Awards 2019

(IKO, 14.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.