Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Branża reklamowa ostrzega w kampanii przed upolitycznieniem sądów

Na kampanię składają się trzy filmy, utrzymane w stylistyce lekko kabaretowej (screen: Youtube.com/Robert Hojda)

Michał Nowosielski, szef agencji reklamowej Bigthinkski, przygotował kampanię dla stowarzyszeń sędziów Iustitia i Themis. W projekt zaangażowało się wielu twórców reklamowych.

Jak przyznają sami twórcy, celem kampanii jest uświadomienie społeczeństwu, do czego może prowadzić upolitycznienie sądów. - Chcieliśmy pokazać, do czego może doprowadzić niszczenie autonomii sądów. Zależało nam, by przekaz czytelnie uzmysłowił wszystkim, czym może grozić zniszczenie niezawisłości sędziów i zastąpienie prawa polityką - wyjaśnia Nowosielski.

Na kampanię składają się trzy filmy, utrzymane w stylistyce lekko kabaretowej. - Chcemy, by nasz komunikat dotarł do tych wszystkich, co nie wiedzą, co myśleć o sądach i prawnikach. Zmasowana propaganda rządowa mocno uderza w prawnicze środowisko, ale tłumaczenie tego w poważnej formie może spowodować, że komunikat nie dotrze tam, gdzie trzeba. Temat jest bardzo poważny, lekka forma kampanii tego nie zmienia, a czyni tematykę bardziej dostępną i zrozumiałą - mówi Nowosielski.

Wszyscy twórcy zaangażowani w powstanie kampanii zrobili to społecznie. Za pomysł, scenariusz, casting aktorów, reżyserię odpowiadali Michał Nowosielski i Maciej Łubieński (jeden z twórców Pożaru w Burdelu), za produkcję - Sputnik Studio, za postprodukcję - Lokomotywa, zdjęcia - Bastien Loiseau-Majewski. Spoty są emitowane w mediach społecznościowych (Twitter, Facebook) i na YouTube.

(AMS, 11.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.