Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

YouTube wprowadza narzędzie do rezerwacji reklam wyborczych

W 2020 roku w Stanach Zjednoczonych odbędą się 59. wybory prezydenckie (fot. Pixabay)

Dzięki funkcji Instant Reserve YouTube umożliwia politykom rezerwację reklam przed wyborami prezydenckimi w USA w 2020 roku.

Nowa funkcja YouTube daje możliwość targetowania wyborców. Według „Wall Street Journal” YouTube daje politykom możliwość rezerwowania reklam na cały 2020 rok (od 15 listopada br.).

Politycy, którzy planują start w najbliższych wyborach, włącznie z prezydentem Donaldem Trumpem, wydali już około 21,8 mln dol. na reklamy na platformach Google’a. W spoty na Facebooku zainwestowali 43,5 mln dol.

Zgłoszenia do konkursu
Grand Press 2019

Plansza

(MC, 10.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.