Linea Recta Polska organizuje konkurs dla Danone
29.08.2006, 09:00
Agencja reklamowa Linea Recta Polska przygotowała loterię promocyjną dla firmy Danone.
Celem akcji ”Wspieramy małe sklepy!” jest zwiększenie sprzedaży produktów: Activia Duopack, Actimel i Danonki. Loteria polega na przesłaniu SMS-em albo za pośrednictwem infolinii kodu promocyjnego, umieszczonego na opakowaniu zbiorczym promowanych produktów. Nagrodą główną jest Fiat Doblo Cargo. Informacje o promocji przekazywane są m.in. za pośrednictwem ulotek umieszczanych w zbiorczych opakowaniach, plakatów w hurtowniach oraz informacji w prasie handlowej (”Detal Dzisiaj”, ”Poradnik Handlowca”). Promocja potrwa do 15 października br.(TW, 29.08.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










