HealthWay – nowa nazwa agencji Peppermint Medical
28.08.2006, 08:47
HealthWay Healthcare Marketing & Advertising – to nowa nazwa agencji marketingu medycznego Peppermint Medical. Zmiana nazwy jest kolejnym etapem rozwoju agencji, której działalność ma się koncentrować na rynku farmaceutyków i produktów zdrowotnych.
Działania agencji HealthWay skupią się na reklamie produktów farmaceutycznych skierowanej do pacjentów, lekarzy i farmaceutów. Agencja zajmie się również kreacją kampanii reklamowych, doradztwem strategicznym i realizacją programów sprzedażowych. W najbliższym czasie z agencji zostanie wydzielona firma HealthData, która będzie oferowała rozwiązania komunikacji bezpośredniej dla branży. We wrześniu br. ma być gotowa nowa strona internetowa agencji. Firmą zarządzają Mariusz Cierniak i Piotr Mularewicz, a klientami są m.in. Astra Zeneca, Boehringer Ingelheim, GlaxoSmithKline, Novartis i Polfa Warszawa. HealthWay jest częścią agencji usług marketingowych Peppermint.(TW, 28.08.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










