Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 28, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marek Staniszewski kieruje strategią grupy reklamowej Young & Rubicam

Marek Staniszewski został chief strategy officer w grupie Young & Rubicam Brands (Young & Rubicam, Wunderman, Raymond, S&H). To nowe stanowisko w firmie.

Staniszewski, oprócz zarządzania zespołem strategii, będzie m.in. rozwijał badania rynkowe prowadzone przez Young & Rubicam. Ostatnio Marek Staniszewski przez kilka tygodni pracował w domu mediowym MPG Media Planning, do którego przeszedł z agencji Euro RSCG Warsaw. Był tam przez trzy i pół roku dyrektorem strategii.

(MAZ, 28.08.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.