Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 17, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Snapchat uruchomił bibliotekę reklam politycznych

Snapchat poinformował, że w drugim kwartale liczba użytkowników przekroczyła 200 mln dziennie (Thought Catalog/Unsplash)

Snapchat uruchomił bibliotekę reklam politycznych, dzięki czemu można zweryfikować dane dotyczące spotu, włącznie z tym, kto za niego zapłacił, jak długo był on dostępny i kto jest grupą docelową.

Jak podaje CNN Business, ma to ograniczyć szerzenie dezinformacji w sieci przed wyborami prezydenckimi w USA w 2020 roku. Snapchat chce wejść na rynek informacyjny i na początku września uruchomił już specjalny kanał poświęcony debatom kandydatów ubiegających się o nominację Partii Demokratycznej w nadchodzących wyborach.

W lipcu Snapchat poinformował, że w drugim kwartale tego roku liczba jego dziennych użytkowników przekroczyła 200 mln.

Zgłoszenia do konkursu
Grand Press 2019

Plansza

(MC, 17.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.