Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stratosfera rozbudowuje zespół w Polsce i za granicą

Marcin Kołczyński ma ponad 25 lat doświadczenia w opracowywaniu strategii biznesowych i analizie rynków. Zofia Smełka-Leszczyńska jest doktorantką w Instytucie Kultury Polskiej UW (fot. materiały prasowe)

Stratosfera, firma konsultingowa marketingu strategicznego (Brand New Galaxy), rozwija zespół ekspertów - w Polsce i za granicą.

Za rozwój agencji Stratosfera w Wielkiej Brytanii odpowiadać będzie Jane Beaton, business director UK/strategy consultant. Specjalizuje się ona w jakościowych badaniach konsumenckich oraz strategiach marki. 20 lat doświadczenia zdobyła pracując w Added Value.

Irina Poznysheva, business director Russia/strategy consultant, pracuje w Moskwie. Specjalizuje się w badaniach jakościowych i analizach kulturowych. Jest doktorem ekonomii, ma ponad 15 lat doświadczenia w budowaniu strategii marki, pracowała w Y&R oraz Added Value.

Jing Li, business director China/strategy consultant pracuje w Szanghaju, specjalizuje się w strategii marki i komunikacji. Jing ma 15 lat doświadczenia, które zdobywała w: TBWA, Ogilvy, BBDO, Publicis, Saatchi & Saatchi i Lowe.

Stratosfera rozwija także zespół w Polsce. Do warszawskiego zespołu dołączyli business strategy consultant Marcin Kołczyński i strategy consultant Zofia Smełka-Leszczyńska. Kołczyński ma ponad 25 lat doświadczenia w opracowywaniu strategii biznesowych i analizie rynków. Pracował m.in. dla dużych operatorów telekomunikacyjnych. Smełka-Leszczyńska jest psycholożką i kulturoznawczynią, doktorantką w Instytucie Kultury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2007 roku zajmuje się tworzeniem zintegrowanej komunikacji marketingowej. Pracowała w agencjach: Team One, G7, McCann, Havas i K2. 

- W ostatnim roku projekty realizowane przez Stratosferę dotyczyły głównie konsultingu biznesowego w marketingu, dlatego zależało nam na wzmocnieniu zespołu w tym zakresie. Każda strategia jest tak dobra jak jej wdrożenie, dlatego chcemy wspierać naszych klientów w implementacji strategii – informuje Monika Kowalewska, dyrektor zarządzająca Stratosfery.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 09.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.