Hexeline we wrześniu rusza z kampanią
24.08.2006, 09:11
Z początkiem września wystartuje jesienno-zimowa kampania wizerunkowa marki odzieżowej Hexeline (Hexeline Halina Zawadzka).
Kreację i mediaplan firma przygotowała we własnym zakresie. Reklamy pojawią się na 150 billboardach w największych miastach, w prasie kobiecej (m.in. ”Glamour”, ”Pani”, ”Sukces”, ”Twój Styl”, ”Viva!”) oraz w telewizji. Trwają rozmowy m.in. ze stacjami TVN, TVN Style i TVN 24. Kampania wykorzystuje dwa hasła: ”Rewolucja trwa!” (nawiązuje do zeszłorocznego ”Rewolucja stylu”) oraz ”Moda przemija, styl pozostaje…”. 26 września na dziedzińcu Zamku Królewskiego w Warszawie odbędzie się firmowy pokaz mody dla stałych klientów, przyjaciół firmy i dziennikarzy. Najbardziej intensywne działania promocyjne przewidziano na wrzesień i październik.(TW, 24.08.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










