Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 03, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Platforma Canal+ od dziś oficjalnie w miejsce NC+

Wprowadzone zmiany mają pozwolić na wzmocnienie marki Canal+ (fot. materiały prasowe)

Należąca do spółki ITI Neovision platforma satelitarna, która do tej pory działała pod nazwą NC+, od dziś oficjalnie funkcjonuje pod nazwą Platforma Canal+.

Oprócz nazwy platformy zmienił się też jej logotyp i adres strony internetowej na: Canalplus.pl. W ostatnich tygodniach odświeżono layout dotychczasowej witryny Ncplus.pl, która po zmianach nawiązuje charakterem do fontów i grafik używanych przez markę Canal Plus.

Wprowadzone zmiany mają pozwolić Platformie Canal+ „na dalsze inwestycje w rozwój silnego ekosystemu Canal+”. - To zmiana wizerunkowa, dzięki której będziemy mogli m.in. lepiej korzystać z siły międzynarodowej marki Canal+. Z okazji rebrandingu przygotowaliśmy też dla klientów nowe oferty promocyjne. Sam rebranding nie wymaga od nich podejmowania czynności formalnych - zapewnia Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Platformy Canal+.

Dziś rusza kampania informująca o zmianie nazwy i promocjach. Od kilku dni w mediach społecznościowych i w blokach reklamowych w kanałach produkowanych przez platformę były emitowane spoty „Co się stało z NC+?”. Krótkie wideo przedstawiało ludzi opowiadających o „wybuchu w centrum miasta”.

Platforma NC+ powstała w marcu 2013 roku w wyniku połączenia spółek Canal+ Cyfrowy (operator Cyfry+) i ITI Neovision (operator platformy N). Spółka ITI Neovision w okresie rozliczeniowym od kwietnia 2017 roku do grudnia 2018 roku miała 3,78 mld zł przychodów i 195,2 mln zł zysku netto. Akcjonariuszami ITI Neovision są: Grupa Canal+ (zarejestrowana we Francji), posiadająca 51 proc. akcji, TVN (32 proc. akcji) i zarejestrowany w Holandii Liberty Global Ventures Holding B.V. (17 proc. akcji).

(PAZ, 03.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.