Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 28, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Rosiński prezesem Radia Wrocław

Marcin Rosiński od 1996 roku związany jest z TVP (screen: YouTube/Fakty TVP 3 Wrocław)

Rada Mediów Narodowych wybrała w korespondencyjnym głosowaniu prezesa Radia Wrocław. Został nim Marcin Rosiński, który był jedynym kandydatem. 

Za kandydaturą Rosińskiego głosowało troje członków RMN: posłowie PiS Joanna Lichocka i Krzysztof Czabański oraz europosłanka tej partii Elżbieta Kruk. Przeciwko był Juliusz Braun, który do RMN trafił z poparciem PO. Grzegorz Podżorny, wybrany do Rady z poparciem Kukiz’15, wstrzymał się od głosu.

Przewodniczący RMN Krzysztof Czabański odwołał zaplanowane na ten tydzień posiedzenie rady. W jego porządku miał być wybór prezesa Radia Wrocław. Czabański zarządził głosowanie korespondencyjne nad jedyną zgłoszoną – przez niego – kandydaturą Marcina Rosińskiego z TVP. Członkowie RMN mieli czas na oddanie głosów do poniedziałku.

Podczas posiedzenia RMN w zeszłym tygodniu Rosiński nie uzyskał większości głosów. Wtedy za jego kandydaturą głosowali Lichocka i Czabański, przeciwko był Braun, a Kruk i Podżorny wstrzymali się od głosu. "Gazeta Wyborcza" napisała, że Rosiński przyszedł na przesłuchanie nieprzygotowany i wypadł fatalnie. Z Kruk, która zmieniła zdanie, nie udało nam się skontaktować.

Marcin Rosiński od 1996 roku związany jest z Telewizją Polską. Przez wiele lat pracował w TVP Wrocław, a obecnie w TVP Info. Jolanta Piątek, prezes Radia Wrocław od grudnia 2017 roku, złożyła rezygnację i odchodzi ze stanowiska z końcem miesiąca. Swoją decyzję tłumaczy przejściem na emeryturę.

Radio Wrocław w 2018 roku miało 19,3 mln zł przychodu (wzrost o 8 proc. w porównaniu z 2017 rokiem) i 814 tys. zł zysku wobec 671 tys. zł straty rok wcześniej.

(JSX, 28.08.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.