Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Sierpień 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Huta 19 utworzyła dział social media i public relations

Szefem nowo utworzonego działu został Artur Roguski (fot. materiały prasowe)

Agencja reklamowa Huta 19 im. Joachima Fersengelda utworzyła w swoich strukturach dział social media i public relations, dzięki czemu poszerzyła kompetencje o działania w tym zakresie.

Szefem czteroosobowego działu został Artur Roguski - objął stanowisko head of social media. Poprzednio Roguski zajmował się mediami społecznościowymi w agencji public relations Dfusion Communication, a wcześniej związany był z magazynem Brief, Grupą Onet-RAS i Edipresse Polska.

Do nowo utworzonego działu na stanowiska moderatorów dołączyli Monika Krawczyk (była communication manager w agencji Streetcom) i Miłosz Brzan (wcześniej związany z Kayax). W realizacji projektów PR oraz w pozyskiwaniu nowych klientów agencję wspiera Justyna Sztengreber (wcześniej związana z Ogilvy Public Relations.

(IKO, 16.08.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.