Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 22, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niewielki spadek oglądalności Miss Polonia

Średnio 3,6 mln widzów obejrzało w niedzielę wieczorem galę finałową wyborów Miss Polonia 2006 w TVP 2. To o 5 proc. mniej niż w roku 2005, kiedy widownia gali liczyła prawie 3,8 mln osób.

Dało to stacji 31,27 proc. udziału w rynku – w ubiegłym roku było to 32,56 proc. Drugą część gali (rozpoczęła się o 21) oglądało 4,2 mln osób (udział w rynku 34,61 proc.), natomiast widownia pierwszej (początek o 20) była niemal o połowę mniejsza – 2,8 mln (udział w rynku 26,83 proc.).

(RUT, 22.08.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.