Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 08, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia serialu "Zniewolona" w TVP 1 sięga 3 mln widzów

Do tej pory najwięcej widzów - 3,05 mln - serial przyciągnął 6 sierpnia (fot. TVP)

Średnio 2,12 mln widzów ogląda w TVP 1 premierowe odcinki ukraińskiego serialu kostiumowego "Zniewolona".

Serial "Zniewolona", której akcja rozgrywa się w XIX wieku, można oglądać w TVP 1 od 1 lipca. Główną bohaterką jest Katierina Wierbickaja. Początkowo serial emitowano od poniedziałku do środy o 20.35. Od 12 lipca jest on nadawany również w piątki, soboty i niedziele (w niedziele o 20.15).

Do 6 sierpnia Jedynka pokazała 28 z 48 odcinków "Zniewolonej". TVP 1 w trakcie emisji premierowych odcinków uzyskuje średnio 16,4 proc. udziału w rynku. Największą widownię serial gromadzi w ostatnich dniach - w niedzielę 4 sierpnia produkcja przyciągnęła 2,73 mln widzów, w poniedziałek 5 sierpnia - 3 mln widzów, a we wtorek 6 sierpnia - 3,05 mln widzów.

- Sukces "Zniewolonej" nie był przypadkiem. TVP prowadzi analizy rynku i stara się jak najlepiej śledzić preferencje widzów, aby trafiać w ich gusta. Tak też było tym razem - wyjaśnia Marcin Skabara, zastępca dyrektora ds. programmingu TVP.

Jeśli uwzględnić powtórki pierwszych odcinków, "Zniewoloną" śledzi 2,04 mln widzów, co daje TVP 1 średnio 15,71 proc. udziału w rynku - więcej od konkurencyjnych stacji. W tym czasie TVN ma 10,23 proc. udziału, Polsat - 9,03 proc., a TVP 2 - 6,09 proc.

Na Ukrainie serial "Zniewolona" pokazuje telewizja STB, należąca do StartLightMedia. 

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 08.08.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.