Zmiana "PC Formatu" wciąż daje dobre wyniki
21.08.2006, 09:00
Miesięcznik "PC Format" (Wydawnictwo Bauer) w maju pozostał liderem w grupie pism komputerowych, notując średnią sprzedaż ogółem 187 105 egz. – co w porównaniu z majem 2005 roku oznacza wzrost o 811,28 proc.
Taki wzrost sprzedaży to m.in. skutek lutowego relaunchu pisma i obniżenia ceny z 16,50 zł do 5,50 zł. Na drugie miejsce, z czwartego w kwietniu, awansował miesięcznik ”PC World Komputer” (IDG Poland SA) z wynikiem 112 510 egz. (wzrost o 94,63 proc.). Według wydawcy wzrost sprzedaży jest wynikiem tego, że majowy, jubileuszowy numer ukazał się w zwiększonej objętości, w wyższym nakładzie oraz z płytami z pełnymi wersjami programów komputerowych. Na trzecią pozycję z drugiej spadł dwutygodnik ”Komputer Świat” (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą w maju 102 869 egz. (spadek o 2,36 proc.). Kolejne miejsca zajmują miesięczniki: ”Chip” (Vogel Burda Communications) – 46 848 egz. (spadek o 21,58 proc.) i ”Enter CD” (Vogel Burda Communications) – 20 479 egz. (spadek o 22,08 proc.). Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Zobacz też: W maju wzrosła sprzedaż miesięczników młodzieżowych "Dziecko" liderem magazynów dla rodziców w maju "Joy" liderem sprzedaży w maju "Przyjaciółka" liderem sprzedaży w maju wśród tygodników poradnikowych(ML, 21.08.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










