Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 22, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czworo Polaków prelegentami na Golden Drum 2019

Golden Drum odbędzie się w dniach 17-18 października (fot. materiały prasowe)

Czworo przedstawicieli z Polski wystąpi podczas tegorocznej, 26. edycji festiwalu reklamowego Golden Drum.

Na festiwalu w Portorożu pojawi się 40 prelegentów, w tym: Michał Marczak (reżyser filmowy i reklamowy), Anna Różalska (CEO agencji Match & Spark), Agata Małkowska-Szozda (szefowa działu reklamy, marketingu i PR w magazynie "Press") i Mikołaj Sadowski (chief creative officer i partner w agencji 180heartbeats + Jung v Matt).

Tematem przewodnim festiwalu, który odbędzie się w dniach 17-18 października, będzie "Creatvity4Change". Line-up tegorocznej edycji Golden Drum otwiera Slavoj Żiżek, dyrektor Birkbeck Institute for Humanities w Londynie. Wśród gwiazd festiwalu znajdą się także Jeanette Liendo (starsza wiceprezes ds. marketingu i komunikacji w Mastercard) i Bogdan Draganski (dyrektor laboratorium neuroobrazowania Lren).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 22.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.