Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 15, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogilvy wygrała przetarg reklamowy Allegro

Kampania Allegro, którą przygotuje Ogilvy, wystartuje we wrześniu (fot. materiały prasowe)

Allegro wybrała agencję Ogilvy w przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną.

Ogilvy odpowiada za opracowanie nowej platformy komunikacyjnej oraz za stałą obsługę w obszarach ATL i digital (digital content production). "Polacy coraz częściej przestawiają się z zakupów offline na online. Nowa platforma komunikacyjna, nad którą będziemy pracować wspólnie z Ogilvy, będzie pomagać Polakom w tej zmianie, pokazując, że zakupy pozwalają oszczędzać czas i pieniądze" – komentuje Adam Szałamacha, brand manager Allegro.

W trwającym od czerwca przetargu brało udział sześć agencji. Współpraca z Ogilvy rozpocznie się w lipcu, a kampania Allegro, którą przygotuje agencja, wystartuje we wrześniu.

(IKO, 15.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.