Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aflofarm o 11 proc. zmniejszył wydatki reklamowe w 2018 roku

Lek Neosine Duo to jeden z produktów w portfolio Aflofarmu (fot. materiały prasowe)

Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska, największy reklamodawca w Polsce, w 2018 roku o 11,4 proc. zmniejszyła wydatki na marketing i reklamę w porównaniu z rokiem 2017.

Jak wynika ze sprawozdania finansowego firmy w Krajowym Rejestrze Sądowym, w ubiegłym roku Aflofarm przeznaczył na marketing, reklamę i reprezentację 185,6 mln zł. Rok wcześniej było to 209,4 mln zł.

Według zestawienia Kantar Media Aflofarm był w ubiegłym roku największym reklamodawcą w Polsce. Z raportu agencji mediowej Codemedia wynika, że firma była też liderem reklamodawców w telewizji pod względem liczby spotów i sponsoringu.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 10.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.