Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 17, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Effective Media obsłuży budżet Banku Pocztowego

Bank Pocztowy SA wybrał Effective Media w przeglądzie ofert domów mediowych dotyczących kampanii promującej Kredyt Jesienny.

Kampania będzie realizowana jesienią. Firma brała pod uwagę sześć domów mediowych, ale nie ujawnia ich nazw. Do tej pory w zakresie planowania i zakupu mediów Bank Pocztowy współpracował z agencją Graf. Od ubiegłego roku agencją reklamową banku jest Arip.

(MŁ, 17.08.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.