Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 17, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Chaciński szefem informacji i publicystyki Radia Szczecin

Szefem redakcji informacji i publicystyki bieżącej Radia Szczecin został Tomasz Chaciński.

Chaciński już w przeszłości pracował w Radiu Szczecin, ostatnio był reporterem TVP 3 Szczecin. Zastąpił na stanowisku szefa informacji Lidię Krawczyk-Janicką, która pozostała w stacji jako wydawca wiadomości i serwisantka. Do zespołu dołączył Piotr Lichota, były reporter RMF FM i redaktor programowy TV Gryf – codziennie przeprowadza on poranne rozmowy.
Zmiany personalne są wstępem do zmian programowych, które będą wprowadzone na antenę 2 października. Wtedy ruszy intensywna kampania reklamowa stacji obejmująca regionalną prasę i telewizję. – Ramówka zostanie gruntownie przeorana, nadamy stacji nowoczesne brzmienie. Będziemy stawiać na lokalną informację. Format muzyczny będzie zbliżony do AC, choć nie zmieni się grupa docelowa stacji. Nadal będą to osoby w wieku 35-45 lat – zapowiada Krzysztof Soska, prezes Radia Szczecin. Nowa ramówka zostanie skonstruowana na podstawie propozycji zgłoszonych w wewnętrznym konkursie przez dziennikarzy stacji. Realizować ją będą trzy redakcje, powstałe po zmianie struktury rozgłośni: informacji i publicystyki bieżącej; muzyki i oprawy; publicystyki społecznej i kulturalnej.
W Szczecinie udział w rynku lokalnym Radia Szczecin wynosi 6,4 proc. (XII 2005 – V 2006, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).

(KRZ, 17.08.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.