Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Czerwiec 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nikodem Rachoń dyrektorem marketingu i komunikacji w Enerdze

Nikodem Rachoń awansował na dyrektora komunikacji i marketingu (fot. materiały prasowe)

Nikodem Rachoń został dyrektorem departamentu marketingu i komunikacji w Grupie Energa.

O awansie poinformował portal Gazeta.pl. Redakcja po dwóch miesiącach oczekiwania otrzymała z biura prasowego koncernu odpowiedź, z której wynika, że Rachoń jest dyrektorem departamentu od 8 kwietnia. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora wydziału zarządzania marką i wizerunkiem, zastępcy dyrektora departamentu marketingu i komunikacji oraz kierownika wydziału CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu). W Grupie Energa pracuje od 2016 roku.

Nikodem Rachoń jest bratem Michała Rachonia, dziennikarza TVP Info.

(KOZ, 11.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.