Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Czerwiec 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamodawcy w Stanach Zjednoczonych w 2018 roku wydali na podcasty 479 mln dol.

W 2019 roku nakłady na reklamę w podcastach mają wzrosnąć na amerykańskim rynku do 678,7 mln dol. (fot. Pixabay.com)

W Stanach Zjednoczonych wydatki reklamodawców na podcasty wzrosły w 2018 roku w USA o 53 proc. względem poprzedniego roku i wyniosły 479,1 mln dol. - podał "The Wall Street Journal".

Według raportu organizacji branżowej Interactive Advertising Bureau i firmy konsultingowej PriceWaterhouseCoopers w 2019 roku nakłady na reklamę w podcastach wzrosną na amerykańskim rynku do 678,7 mln dol.

Najwięcej na reklamy w podcastach wydały firmy z branż specjalizujących się w sprzedaży bezpośredniej (direct-to-consumer - DTC) i usługach finansowych.

(MC, 07.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.