Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 31, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa marka proszków do prania Zygmunta Chajzera bez kampanii reklamowej

Zygmunt Chajzer ma własną markę proszków do prania (fot. archiwum prywatne)

Zygmunt Chajzer stworzył własną markę produktów do prania Mr. Ziggi. Wcześniej przez 14 lat był twarzą marki Vizir (Procter & Gamble).

Mr. Ziggi ma być marką ekologicznych produktów do prania. Jej właścicielem jest Zygmunt Chajzer (jest to część działalności firmy Zygmunt Chajzer Promotion), a producentem firma Clovin (właściciel m.in. marki Clever).

- Nie chciałem wiązać się z wielkim producentem, gdyż bez sensu byłoby wchodzić do tej samej rzeki. Z drugiej strony ukierunkowanie na ekologię jest bardzo potrzebne, ludzie zwracają coraz większą uwagę na środowisko. Produkty Mr. Ziggi są przyjazne środowisku – mówi "Presserwisowi" Zygmunt Chajzer.

Za działania dystrybucyjne, sprzedażowe i marketingowe odpowiada firma Europe Distribition Group. Produkty Mr. Ziggi będą dostępne w sprzedaży od lipca, w wybranych sklepach. - Nie będzie kampanii reklamowej, ponieważ nas na to nie stać. Natomiast będziemy prowadzić działania reklamowe w internecie i w punktach sprzedaży – mówi Chajzer.

W 2018 roku w roli ambasadora marki Vizir Chajzera zastąpiła Anna Starmach. Wówczas dziennikarz zapowiedział, że rozważa stworzenie własnego produktu.

Marka Mr. Ziggi zadebiutowała podczas 12. Kongresu rynku FMCG, który odbył się w dniach 28-29 maja, a jako pierwszy poinformował o tym "Puls Biznesu".

(IKO, 31.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.