Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 27, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Puchar Regat Reklamy i Puchar Discovery TVN podczas Regat Reklamy 2019

Druga edycja Regat Reklamy w tym roku znów odbędzie się w Sopocie i na przyległych wodach Zatoki Gdańskiej. Tegoroczna edycja cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Udział w niej potwierdziło już blisko 500 osób.

Nowością w tegorocznej edycji będą dwa równoległe wyścigi: oddzielnie dla załóg z własnymi sternikami i oddzielnie dla załóg, którym sterników zapewni organizator. W obydwu wyścigach udział weźmie 40 załóg: 10 załóg zawalczy o Puchar Regat Reklamy (załogi z własnymi sternikami), 30 załóg o Puchar Discovery TVN (załogi ze sternikami zapewnionymi przez organizatora).

W wydarzeniu biorą udział przede wszystkim reklamodawcy bezpośredni, pracownicy domów mediowych, agencji reklamowych i reprezentanci sponsorów oraz partnerów wydarzenia. Regatom Reklamy towarzyszy szereg dodatkowych atrakcji zapewnionych przez sponsorów i partnerów wydarzenia.

Marek Szafarz, szef agencji Mediasplit, organizatora Regat Reklamy powiedział: „Wsłuchując się w uwagi uczestników poprzedniej edycji Regat Reklamy postanowiliśmy zorganizować dwa równoległe wyścigi. Dzięki temu unikniemy sytuacji, w której w jednym biegu spotka się np. sternik-amator z mistrzem Europy. Cieszy nas bardzo wzrost liczby uczestników oraz zainteresowanie nowych sponsorów i partnerów. Mamy nadzieję, że frekwencja z roku na rok będzie rosła, co nam jako organizatorom pozwoli na stały rozwój tego projektu”.

Regaty Reklamy odbędą się w dniach 6 - 9 czerwca 2019 roku w Sopocie. Wyścigi o puchar Regat Reklamy i puchar Discovery TVN odbędą się w dniach 7 – 8 czerwca. Sesja treningowa dla chętnych załóg jest zaplanowana na czwartek 6 czerwca.

Dla wszystkich uczestników Regat Reklamy niebiorących udziału w zawodach organizatorzy wraz z partnerami wydarzenia przygotowali specjalną strefę dzienną na plaży i wiele atrakcji wodnych niezależnych do wyścigów. Dwa dni rywalizacji na morzu zostaną zwieńczone wieczornymi spotkaniami i podsumowaniami eliminacji w piątek oraz wyścigu finałowego w sobotę.

Regaty Reklamy są w pełni profesjonalnymi zawodami morskimi „inshore” dla pasjonatów żeglarstwa z branży reklamowej. Za komentarz drugi rok z rządu będzie odpowiadał redaktor naczelny magazynu „Żagle” – Waldemar Heflich. Gospodarzem wydarzenia oraz wieczornych imprez będzie znany prezenter Radia Zet Damian Michałowski.

Sponsorami strategicznymi Regat Reklamy 2019 są: Multikino Media oraz TVN Media. W gronie sponsorów wspierających znaleźli się: Wirtualna Polska, IMS SA, Sport.pl i Screen Network. Sponsorem tytularnym drugiego wyścigu jest Discovery TVN.

Partnerami branżowymi Regat Reklamy są m.in. dwie najważniejsze organizacje związane z komunikacją marketingową: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i polski oddział IAA. Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn "Press" oraz magazyn „Żagle”.

Partnerzy wydarzenia: Radio Zet, Move TV, AdPrime, Premium Yachting, LEMON, Kąpielisko Morskie Sopot, Zdrovit, Paszke Sailing, Gazeta Wyborcza, gazeta.pl, wyborcza.pl, Tandem Media, AMS, DS Automobiles, Pepsi, Helios, Fastline Racing Academy, Gorzka Żołądkowa, Amundsem, Jim Beam, Adventure Sports, Sail Racing.

Partnerem technologicznym wydarzenia jest EVENTROOM.

Akredytacje: www.regatyreklamy.com, tel: 22 127 42 46, kontakt@mediasplit.pl

 

(CP, 27.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.