Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 22, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adidas w polskiej reklamie wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość

Dzięki aplikacji CreatorsByNite w kampanii Adidasa można zobaczyć w przestrzeni miejskiej grafiki 3D (fot. materiały prasowe)

W polskiej kampanii firmy Adidas, promującej nowy model butów Nite Jogger po hasłem “Nigdy nie jest zbyt późno”, firma wykorzystała technologię rozszerzonej rzeczywistości, łącząc ją z pracami graficznymi artystów.

W efekcie na potrzeby kampanii powstała aplikacja CreatorsByNite, dzięki której można zobaczyć w przestrzeni miejskiej prace 3D autorstwa grafików: Anny Augustynowicz, Łukasza Habiery i Oskara Podolskiego. Opracowali oni grafiki 3D w wirtualnej rzeczywistości, będące interpretacją hasła "Nigdy nie jest zbyt późno”.

Za koncepcję kreatywną i realizację projektu odpowiada agencja Labcon, prowadząca komunikację marki Adidas od stycznia.

(AMS, 22.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 22, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wavemaker ma nowy zespół zarządzający

Zespół zarządzający Wavemaker (fot. materiały prasowe)

Agencja mediowa Wavemaker (GroupM) powołała nowy zespół zarządzający, na jego czele stoi Paweł Gala, który w kwietniu zastąpił Izabelę Albrychiewicz na stanowisku prezes Wavemaker (Albrychiewicz awansowała na CEO GroupM).

W skład zespołu zarządzającego Wavemaker poza Pawłem Galą wchodzą: Anna Jarzynka, szefowa client service (w zarządzie objęła rolę chief operating officera),  Łukasz Pytlewski, dyrektor analytics & insight (dział badań), Tomasz Rzepniewski, partner zarządzający (odpowiada za obszar marketingu cyfrowego), Tomasz Fochtman, szef strategii spółki. Do zespołu zarządzającego dołączyli: Agata Flis, szefowa zespołu klienckiego (w zarządzie odpowiada m.in. za obszar zarządzania talentami) oraz Piotr Czechowski, kierujący zespołem klienckim (odpowiada z ramienia zarządu za rozwój nowego biznesu). W zespole zarządzającym Wavemaker nie ma już Darii Sachy, która objęła nową funkcję w ramach grupy - agencja nie podaje jeszcze jej nowego stanowiska. 

O składzie zespołu zarządzającego zadecydował Paweł Gala: "Przy tworzeniu zespołu zarządzającego zależało mi na tym, by spotkali się w nim eksperci z różnych dziedzin, reprezentujący wszystkie kluczowe dziś na rynku kompetencje marketingowe. Marketerzy oczekują od agencji wszechstronności i poszerzony skład zarządu Wavemaker ma być jej gwarantem" - komentuje swój wybór w komunikacie prasowym Gala.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 22.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.