Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 22, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adidas w polskiej reklamie wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość

Dzięki aplikacji CreatorsByNite w kampanii Adidasa można zobaczyć w przestrzeni miejskiej grafiki 3D (fot. materiały prasowe)

W polskiej kampanii firmy Adidas, promującej nowy model butów Nite Jogger po hasłem “Nigdy nie jest zbyt późno”, firma wykorzystała technologię rozszerzonej rzeczywistości, łącząc ją z pracami graficznymi artystów.

W efekcie na potrzeby kampanii powstała aplikacja CreatorsByNite, dzięki której można zobaczyć w przestrzeni miejskiej prace 3D autorstwa grafików: Anny Augustynowicz, Łukasza Habiery i Oskara Podolskiego. Opracowali oni grafiki 3D w wirtualnej rzeczywistości, będące interpretacją hasła "Nigdy nie jest zbyt późno”.

Za koncepcję kreatywną i realizację projektu odpowiada agencja Labcon, prowadząca komunikację marki Adidas od stycznia.

Galeria: Grand Press Photo 2019, projekt dokumentalny - I miejsce

(AMS, 22.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.