Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 21, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama Blik najpopularniejsza na YouTube w kwietniu

W spocie "Blikomania – codziennie haj-si-wo do wygrania" wykorzystano postać mistrza sztuk walki, który śpiewając, opisywał zasady konkursu dla osób korzystających z płatności Blikiem (screen: Youtube.com/BLIK)

Spot marki Blik zajął najwyższe miejsce w kwietniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard.

Film "Blikomania – codziennie haj-si-wo do wygrania" został opublikowany 27 marca na kanale Blik i od tego czasu został wyświetlony na YouTube 800 tys. razy. W reklamie wykorzystano postać mistrza sztuk walki, który śpiewając, opisywał zasady konkursu dla osób korzystających z płatności Blikiem.

Drugie i trzecie miejsce w zestawieniu zajęły reklamy ING Banku Śląskiego z Katarzyną Nosowską śpiewającą pozytywne opinie o małych przedsiębiorstwach w ramach akcji "Dobry głos dla firm". Były to spoty: "Kinga feat. Nosowska dla firmy O! My Hair!" i "Gosia feat. Nosowska dla firmy Little Bit Academy".

Kolejne dwie najpopularniejsze reklamy należały do operatora komórkowego Play. Na miejscu czwartym znalazł się spot z udziałem Roksany Węgiel, zwyciężczyni Eurowizji Junior. Nastoletnia piosenkarka promowała w nim Junior Box. Na piątej pozycji znalazł się spot Play z wynikami speed testu na smartfonach.

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego). Zestawienie dotyczy wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

(IKO, 21.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 22, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Allegro planuje rozpisanie przetargu reklamowego

Allegro od 2014 roku jest obsługiwane przez agencję reklamową Bardzo (screen: Youtube.com/Allegro)

Allegro przygotowuje się do przetargu reklamowego - wynika z ustaleń "Presserwisu". Do wybranych agencji trafiły już wstępne zapytania, postępowanie ma ruszyć w czerwcu, a zakończyć się na przełomie czerwca i lipca.

W przetargu ma uczestniczyć maksymalnie cztery-pięć firm. Wybrana agencja kreatywna będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę ATL, w tym za przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej dla serwisu.

Allegro od 2014 roku jest obsługiwane przez agencję reklamową Bardzo. Jest ona autorem formatu reklamowego pt. "A ty? Czego szukasz?". W ramach tej platformy zostało zrealizowanych kilka spotów, m.in. "Talizman", "Lemoniada" i wielokrotnie nagradzany na festiwalach (Epica, Cannes Lions, Golden Drum) spot pt. "Angielski dla początkujących".

(AMS, 22.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.