Reklama Blik najpopularniejsza na YouTube w kwietniu
W spocie "Blikomania – codziennie haj-si-wo do wygrania" wykorzystano postać mistrza sztuk walki, który śpiewając, opisywał zasady konkursu dla osób korzystających z płatności Blikiem (screen: Youtube.com/BLIK)
Spot marki Blik zajął najwyższe miejsce w kwietniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard.
Film "Blikomania – codziennie haj-si-wo do wygrania" został opublikowany 27 marca na kanale Blik i od tego czasu został wyświetlony na YouTube 800 tys. razy. W reklamie wykorzystano postać mistrza sztuk walki, który śpiewając, opisywał zasady konkursu dla osób korzystających z płatności Blikiem.
Drugie i trzecie miejsce w zestawieniu zajęły reklamy ING Banku Śląskiego z Katarzyną Nosowską śpiewającą pozytywne opinie o małych przedsiębiorstwach w ramach akcji "Dobry głos dla firm". Były to spoty: "Kinga feat. Nosowska dla firmy O! My Hair!" i "Gosia feat. Nosowska dla firmy Little Bit Academy".
Kolejne dwie najpopularniejsze reklamy należały do operatora komórkowego Play. Na miejscu czwartym znalazł się spot z udziałem Roksany Węgiel, zwyciężczyni Eurowizji Junior. Nastoletnia piosenkarka promowała w nim Junior Box. Na piątej pozycji znalazł się spot Play z wynikami speed testu na smartfonach.
Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego). Zestawienie dotyczy wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
(IKO, 21.05.2019)