Weronika Bielik i Spotlight Agency promują markę Indigo
Weronika Bielik została twarzą kolekcji #Nailfluencer (fot. materiały prasowe)
Spotlight Agency, spółka influencer marketingu, obsługuje markę lakierów hybrydowych Indigo.
W ramach współpracy agencja przygotowała kampanię z udziałem Weroniki Bielik, influencerki i współwłaścicielki Spotlight Agency. Influencerka została twarzą kolekcji #Nailfluencer, która nawiązuje do instagramowych trendów. - We współpracach, które nawiązuję, zawsze skupiam się na autentyczności przekazu - moje życie zawodowe idealnie pasuje do koncepcji kolekcji Naifluencer - komentuje współpracę z Indigo Weronika Bielik, druga najpopularniejsza w Polsce instagramerka (ma 1,8 mln obserwujących).
Działania reklamowe obejmują przede wszystkim internet (media społecznościowe, Google Ads, newsletter, serwisy internetowe), a także eventy i materiały POS.
- Indigo zgłosiło się do nas bezpośrednio z zapytaniem o Weronikę Bielik. Rozważamy rozszerzenie tej współpracy o innych influencerów z naszego portfolio - dodaje Olivia Drost, partner zarządzający Spotlight Agency.
(IKO, 20.05.2019)