Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 20, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Weronika Bielik i Spotlight Agency promują markę Indigo

Weronika Bielik została twarzą kolekcji #Nailfluencer (fot. materiały prasowe)

Spotlight Agency, spółka influencer marketingu, obsługuje markę lakierów hybrydowych Indigo. 

W ramach współpracy agencja przygotowała kampanię z udziałem Weroniki Bielik, influencerki i współwłaścicielki Spotlight Agency. Influencerka została twarzą kolekcji #Nailfluencer, która nawiązuje do instagramowych trendów. - We współpracach, które nawiązuję, zawsze skupiam się na autentyczności przekazu - moje życie zawodowe idealnie pasuje do koncepcji kolekcji Naifluencer - komentuje współpracę z Indigo Weronika Bielik, druga najpopularniejsza w Polsce instagramerka (ma 1,8 mln obserwujących).

Działania reklamowe obejmują przede wszystkim internet (media społecznościowe, Google Ads, newsletter, serwisy internetowe), a także eventy i materiały POS.

- Indigo zgłosiło się do nas bezpośrednio z zapytaniem o Weronikę Bielik. Rozważamy rozszerzenie tej współpracy o innych influencerów z naszego portfolio - dodaje Olivia Drost, partner zarządzający Spotlight Agency.

Galeria: Fotorelacja z gali Grand Press Photo 2019

(IKO, 20.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.