Dział: INTERNET

Dodano: Maj 15, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Lewandowska bardziej wpływowa w internecie niż Robert Lewandowski

Anna Lewandowska jest najbardziej wpływowa w kategorii Osoby Publiczne (screen: Youtube.com/Onet Rano)

See Bloggers Łódź wraz z InfluTool opublikowały zestawienie i analizę najbardziej wpływowych i angażujących twórców internetowych w 2018 roku - Ranking Polskich Influencerów.

Blogerka modowa Maffashion, czyli Julia Kuczyńska (2,1 mln fanów) została najbardziej wpływową osobą w kategorii Blogerzy. Pod uwagę w rankingu brana jest nie tylko liczba fanów, ale także liczba interakcji na post (dane są zbierane z kanałów społecznościowych twórców i na ich podstawie obliczany jest algorytm InfluScore). Tuż za Maffashion w zestawieniu jest kolejna blogerka modowa Jessica Mercedes (1,5 mln fanów), a na trzecim miejscu – Kwestia Smaku (756 tys. fanów).

Najbardziej wpływową Instagramerką jest Littlemooonster96, czyli Angelika Mucha (2,5 mln fanów). Na kolejnych miejscach są: Ola Nowak (877 tys. fanów) i Joanna Kuchta (1,3 mln fanów).

W kategorii Youtuberzy liderem jest Friz (2,6 mln fanów), a dalej są: Stuu Burton (8,3 mln fanów) i Sylwia Lipka (1,4 mln fanów).

Z kolei w kategorii Osoby Publiczne najbardziej wpływowa jest trenerka fitness Anna Lewandowska (3,6 mln fanów). Tuż za nią w zestawieniu jest jej mąż piłkarz Robert Lewandowski (24,5 mln fanów). Trzecie miejsce zajmuje trenerka fitness Ewa Chodakowska (3,8 mln fanów).

W raporcie uwzględniono również najbardziej wpływowych influencerów z podziałem na kategorie: Culture & Art (1. miejsce zajęła Samanta Lesiak), Design & DIY (Scraperka), Entertainment (Friz), Fashion & Beauty (Maffashion), Food (Kwestia Smaku), Gaming (Izak Live), Lifestyle (Paula Jagodzińska), Parenting (Szczesliva), Sport & Fitness (Anna Lewandowska), Travel (Tatromaniak).

Twórcy rankingu podkreślają, że miniony rok dla środowiska influencerów był dynamiczny - kreowano nowych twórców i powstawały nowe formaty, które z kolei trafiają do nowych grup odbiorców. "Obok blogerów, instagramerów czy youtuberów, których działania obserwowaliśmy w poprzednich edycjach rankingu, swoją obecność bardzo mocno zaznaczają gwiazdy sportu czy mediów tradycyjnych" - komentują w komunikacie prasowym Hubert Wydrych i Łukasz Zdrodowski z InfluTool.

See Bloggers Łódź jest festiwalem dla influencerów. Jego 7. edycja wraz z galą #Hashtagi Roku odbędzie się w dniach 7-9 czerwca.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 15.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.