Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Maj 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amazon chce płacić „NYT” i BuzzFeed, by docierać do odbiorców spoza USA

Amazon chce, by media pomogły jej wejść na nowe rynki i skłonna jest za promocję płacić z góry (fot. Christian Wiediger/Unsplash)

Amazon negocjuje z wydawcami amerykańskich mediów umowy, na mocy których firma płaciłaby im z góry za promowanie wśród nowych klientów. Szczególnie w serwisach przyciągających zagranicznych konsumentów zainteresowanych e-zakupami.

Szczegóły negocjacji i oferty Amazona nie są znane. Ale do tej pory z podobnych praktyk korzystały Facebook, Google i Twitter. 

Powołując się na anonimowe źródła, portal Vox pisze, że wiadomo, iż firma chce, by media pomogły jej wejść na nowe rynki i skłonna jest za promocję płacić z góry. Dotychczas rozliczała się z nimi, dopiero gdy kupujący wszedł w link promujący Amazona i dokonał transakcji. Podano, że negocjacje prowadzone są m.in. z "New York Timesem" i portalem BuzzFeed. 

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MC, 10.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Maj 15, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

YouTube Music i YouTube Premium oficjalnie w Polsce

YouTube Music dostępne jest w wersji bezpłatnej z reklamami lub w wersji premium (screen: Youtube.com/YouTube Music)

Od dziś użytkownicy w Polsce mogą korzystać z muzycznego serwisu streamingowego YouTube Music oraz platformy YouTube Premium.

YouTube Music ruszył w maju ub.r., ale był dostępny tylko w kilku krajach. W usłudze dostępne są albumy, single, covery, nagrania z koncertów i teledyski. Aplikacja umożliwia m.in. dostęp do muzyki w trybie offline, wyszukiwanie piosenek po tekście oraz propozycje utworów na podstawie gustu użytkownika. YouTube Music dostępne jest w wersji bezpłatnej z reklamami lub w wersji premium. Za możliwość słuchania w tle, pobierania utworów i korzystania bez reklam trzeba zapłacić 19,99 zł miesięcznie lub 29,99 zł za sześć osób w planie rodzinnym. Przez pierwsze dwa tygodnie od premiery będzie dostępna możliwość testowania usługi w wersji Premium przez trzy miesiące za darmo.

YouTube Premium to oferta filmów, seriali i programów z serii YouTube Originals, m.in. „Cobra Kai”, „Origin”, „Wayne” czy „Weird City”. Usługa dostępna jest przez trzy miesiące za darmo. Po zakończeniu okresu próbnego za miesiąc będzie trzeba zapłacić 23,99 zł lub 35,99 zł w planie rodzinnym.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(PAZ, 15.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.