Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 29, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ceny reklam w ulubionych programach Trumpa wzrosły o 400 proc.

Reklamodawcy uznali, że "można liczyć na to, iż prezydent Trump zobaczy na pewno reklamę" (fot. Gage Skidmore/Flickr, CC BY-SA 2.0)

Ceny reklam w trakcie ulubionych programów Donalda Trumpa, jak "Fox and Friends" czy "Lou Dobbs Tonight", które skłaniają prezydenta do zamieszczania komentarzy i cytatów na Twitterze, wzrosły o ok. 400 proc.

Reklamodawcy starają się wykorzystać powszechnie znane przyzwyczajenia i preferencje Trumpa, jak oglądanie ulubionych kanałów przez cztery do ośmiu godzin dziennie. Uznali bowiem, że "można liczyć na to, iż prezydent Trump zobaczy na pewno reklamę" zamieszczoną np. na kanale Fox News - ocenia dom mediowy Content Creative Media & Medium Buying.

Reklama, która ma trafić do tego jedynego odbiorcy, jest szczególnie interesująca dla grup interesów i środowisk republikańskich. Gdy prezydent przebywał ostatnio w swoim kurorcie na Florydzie, w tamtejszej stacji Foksa zamieszczono np. reklamę konserwatywnej organizacji Americans for Tax Reform (Amerykanie na rzecz Reformy Podatkowej), która chwali prezydenta, ale sprzeciwia się jego planowi regulowania cen leków.

(MC, 29.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.