Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Kwiecień 17, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix z większym zyskiem i blisko 150 mln subskrybentów

Netlfix na koniec I kwartału miał prawie 150 mln subskrybentów (fot. Unsplash.com)

Netflix przedstawił lepsze od oczekiwań rynkowych wyniki za pierwszy kwartał 2019 roku. Spółka zanotowała wzrost przychodów oraz zysku netto, utrzymała również skalę wzrostu liczby subskrybentów, których na koniec marca miała 148,86 mln.

Przychody Netfliksa w pierwszych trzech miesiącach tego roku wzrosły o 22,2 proc. w ujęciu rok do roku, do 4,52 mld dol., zysk netto wzrósł o 18,6 proc. - do 344 mln dol. Spółka poinformowała także, że na koniec marca miała 148,86 mln subskrybentów (o 25,2 proc. więcej rok do roku).

Ponad 60,2 mln użytkowników Netflix ma w Stanach Zjednoczonych (ponad 5 mln więcej niż przed rokiem), a 88,6 mln subskrybentów na rynkach zagranicznych (wzrost o prawie 25 mln użytkowników).

Spółka przedstawiła również prognozy na II kwartał tego roku, z których wynika, że przewiduje większe przychody (wzrost do 4,928 mld dol.) przy jednoczesnym spadku rentowności (zysk netto na II kwartał prognozowany jest na 249 mln dol.). Liczba abonentów ma wynieść 153,86 mln (wzrost o 23,7 proc. w ujęciu rocznym).

Press

Akcje Netfliksa od początku bieżącego roku podrożały o ponad 34 proc.

Galeria: Wybrano najlepsze zdjęcia World Press Photo

John Moore, USA, Getty Images (fot. materiały prasowe)
Pieter Ten Hoopen, Holandia/Szwecja, Agence VU/Civilian Act (fot. materiały prasowe)
Diana Markosian, Rosja/USA, Magnum Photos (fot. materiały prasowe)

(BIG, 17.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.