Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jerzy Sułowski redaktorem naczelnym "Dziennika Polskiego" i "Gazety Krakowskiej"

Jerzy Sułowski z "Gazetą Krakowską" związany jest od 12 lat (fot. materiały prasowe)

Jerzy Sułowski, redaktor naczelny "Gazety Krakowskiej", został też naczelnym "Dziennika Polskiego" (Polska Press). Szefem newsroomu i zastępcą redaktora naczelnego został Piotr Rąpalski, który do tej pory był wicenaczelnym "Gazety Krakowskiej" oraz szefem działu miejskiego i foto.

Dotychczasowy redaktor naczelny "Dziennika Polskiego" Marek Kęskrawiec pozostaje w spółce na stanowisku publicysty obu gazet oraz prowadzącego programy wideo. Obejmie też funkcję szefa "Magazynu", który zawiera wybór najlepszych tekstów wszystkich redakcji.

Sułowski od 11 kwietnia odpowiada za rozwój obu tytułów wydawanych w Krakowie oraz serwisów internetowych Gazetakrakowska.pl i Dziennikpolski24.pl. Wydawca podaje, że wszystkie tytuły zachowają swój odrębny charakter.

Jerzy Sułowski z mediami związany jest od ponad 30 lat. Zaczynał w 1985 roku w "Echu Krakowa", w latach 1995-2007 związany był z "Super Expressem", gdzie był m.in. zastępcą redaktora naczelnego, a także stworzył i zarządzał redakcją "SE" w Nowym Jorku. Z Polska Press i "Gazetą Krakowską" związany jest od 12 lat.

(JSX, 16.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 17, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Przegląd" wyprzedził "Wprost" pod względem sprzedaży

W lutym średnia sprzedaż tygodnika "Wprost" wyniosła 14 172 egz. (fot. okładka "Wprost")

W lutym wszystkie tygodniki ogólnopolskie zanotowały spadki sprzedaży. Najmniej stracił „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny), najwięcej „Gazeta Polska” (Forum).

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem „Tygodnika Powszechnego” spadła o 3,89 proc., do 27 438 egz. Z kolei sprzedaż „Gazety Polskiej” spadła o 23,55 proc., do 23 125 egz.

Średnia sprzedaż „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) w lutym wyniosła 109 179 egz. (spadek o 7,35 proc.), „Polityki” (Polityka) – 92 953 egz. (spadek o 4,66 proc.), „Newsweek Polska” (RAS Polska) – 78 723 egz. (spadek o 11,25 proc.), „Sieci” (Fratria) – 40 343 egz. (spadek o 19,50 proc.), „Tygodnika do Rzeczy” (Orle Pióro) – 31 486 egz. (spadek o 13,40 proc.).

Ostatnie miejsce w zestawieniu zajął tygodnik „Wprost” (PMPG Polskie Media) – 14 172 egz. (spadek o 8,40 proc.), który został wyprzedzony przez „Przegląd” (Fundacja Oratio Recta) – 15 571 egz. (spadek o 6,59 proc.).

Tygodnik „Angora” z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał średnio 229 117 egz. (spadek o 7,52 proc.). (PD)

 

(PD, 17.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.