W czasie emisji "Chyłki" TVN liderem rynku
W głównej roli występuje Magdalena Cielecka (fot. Agnieszka K. Jurek/TVN)
Średnio 1,83 mln widzów ogląda w TVN nowy serial kryminalny "Chyłka - Zaginięcie".
Serial "Chyłka - Zaginięcie" jest ekranizacją tomu "Zaginięcie” z cyklu powieści o mecenas Joannie Chyłce, autorstwa Remigiusza Mroza. Produkcję oglądać można w TVN w soboty o 20, od 30 marca. Pierwszy odcinek zgromadził 1,99 mln widzów, drugi - 1,8 mln, a trzeci - 1,7 mln.
Po trzech odcinkach TVN w czasie emisji "Chyłki" ma 12,3 proc. udziału w rynku - najwięcej spośród wszystkich stacji z tzw. wielkiej czwórki. Udział TVP 2 wynosi 10,13 proc., TVP 1 - 8,75 proc., a Polsatu - 8,02 proc. W grupie komercyjnej udział TVN jest niewiele wyższy - 12,39 proc.
Serial "Chyłka - Zaginięcie" początkowo miał być pokazywany od soboty 23 lutego. Premierę miał w serwisie Player.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 16.04.2019)