Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z HBO Polska rozstaje się prezes Michał Kozicki

Michał Kozicki prezesem HBO Polska został w lipcu 2015 roku (fot. materiały prasowe)

Z HBO po 15 latach odchodzi Michał Kozicki, prezes HBO Polska i senior vicepresident of distribution HBO Europe - dowiedział się "Presserwis".

- To moja decyzja - mówi Michał Kozicki. Informuje, że chce założyć firmę działającą poza rynkiem mediów.

Kozicki z HBO rozstaje się z końcem kwietnia. 

Michał Kozicki do HBO trafił w 2004 roku. W 2011 roku objął stanowisko dyrektora sprzedaży HBO Polska, a w lipcu 2015 awansował na prezesa polskiej spółki, zastępując Aleksandra Kutelę. W 2017 roku został senior vicepresident of distribution HBO Europe.

- Uważam, że Michał Kozicki był godnym następcą Aleksandra Kuteli. HBO za jego czasów przede wszystkim rozwinęło ofertę internetową - mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV SA. - Być może właściciel myśli o oderwaniu oferty HBO od operatorów telewizyjnych i sprzedawaniu jej samodzielnie, jak to się stało w Stanach Zjednoczonych, i potrzebuje specjalisty związanego bardziej z rynkiem digitalowym, a nie rynkiem tradycyjnej telewizji - zastanawia się Kisielewski.

"Financial Times" poinformował w środę, że koncern AT&T, który kupił Warner Media (właściciel HBO), rozważa sprzedaż HBO Europe, by zmniejszyć zadłużenie. Dyrektor generalny Warner Media John Stankey, cytowany przez "Variety", zaprzeczył tym doniesieniom.

(KOZ, 10.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" liderem programów informacyjnych w pierwszym kwartale

Widownia "Faktów" wzrosła w porównaniu z pierwszym kwartałem 2018 roku (fot. Piotr Mizerski/TVN)

Spośród programów informacyjnych w pierwszym kwartale widzów na głównych antenach zyskały "Fakty" TVN, a przy uwzględnieniu emisji w kanałach informacyjnych wyniki poprawiły też "Wiadomości" TVP 1.

W pierwszym kwartale 2018 roku "Fakty" oglądało w TVN średnio 3,14 mln widzów, czyli o 43 tys. więcej, niż w tym samym miesiącu 2018 roku.

Do TVP 1 "Teleexpress" przyciągał średnio 2,44 mln widzów (o 100 tys. mniej), a "Wiadomości" - 2,37 mln (o 44 tys. mniej). "Wydarzenia" w Polsacie śledziło 2,2 mln widzów (o 119 tys. mniej), a "Panoramę" w TVP 2 - 1,29 mln (o 43 tys. mniej).

Przy uwzględnieniu emisji programów informacyjnych też w kanałach informacyjnych "Fakty" w TVN i TVN 24 BiS miały łącznie 3,41 mln widzów (o 146 tys. więcej, niż przed rokiem), "Teleexpress" w TVP 1 i TVP Info - 2,98 mln widzów (o 146 tys. mniej), "Wiadomości" w TVP 1 i TVP Info - 2,94 mln widzów (o 41 tys. więcej), "Wydarzenia" w Polsacie i Polsat News - 2,36 mln widzów (o 166 tys. mniej), a "Panorama" w TVP 2 i TVP Info - 1,66 mln widzów (o 95 tys. mniej).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 11.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.