Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Artur Malinowski na czele połączonych iProspect, Amnet i DDS

Artur Malinowski stanie na czele iProspect (fot. materiały prasowe)

Dentsu Aegis Network Polska połączyła trzy podmioty ze swojego portfolio w jeden – iProspect. Na jego czele stanie Artur Malinowski, dotychczasowy dyrektor zarządzający Carat Polska. Nową funkcję obejmie w maju.

Poprzedni dyrektor zarządzający iProspect Kamil Borkowski rozstaje się z firmą z końcem lipca.

W skład nowo powołanego zarządu iProspect poza Malinowskim weszła Ewa Woroszył, chief financial officer Dentsu Aegis Network. Z kolei Dorota Grzywacz została dyrektorem operacyjnym (do marca była dyrektorem finansowym iProspect).  Malinowskiego wspierać będzie także zespół dyrektorów iProspect: Aleksandra Ślusarska, Joanna Biolik, Anna Penkowska i Maciej Smogorzewski. 

Pod szyldem iProspect od przyszłego miesiąca będą działać: agencja performance marketingu iProspect, spółka zajmująca się działaniami programmatic Amnet i DDS (Dentsu Data Services), komórka analityczna, odpowiadająca za integrowanie kompetencji grupy w zakresie danych i analityki biznesowej.

Jak informowaliśmy w lutym, w wyniku połączenia Amnet i DDS tracą osobowość prawną, a na rynku pozostaje iProspect, łączący zespoły i kompetencje wszystkich trzech spółek. Marki Amnet i DDS zostały zachowane, lecz jako działy w ramach iProspect. Nową spółkę tworzy 112 pracowników dawnego iProspect, 23 ekspertów Amnet i 12 pracowników DDS.

Połączenie jest kolejnym etapem integrowania usług w ramach Dentsu Aegis Network Polska - pod koniec stycznia grupa połączyła już spółki Red8 Events, Posterscope, Unlimited i dział mediowy Dentsu Aegis Network w agencję Dentsu X – Events & Media.

(IKO, 10.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"To nie komplement!". Pierwsza w Polsce kampania dotycząca catcallingu

"To nie komplement" to kampania na temat molestowania słownego (fot. materiały prasowe)

W połowie kwietnia na ulicach Warszaw ma ruszyć kampania społeczna "To nie komplement!". Jej celem jest nagłośnienie problemu tzw. catcallingu, czyli słownego zaczepiania kobiet na ulicach.

Kampania "To nie komplement!" ma zwrócić uwagę na problem tzw. catcallingu, czyli często wyrażanych przez mężczyzn zaczepek słownych w kierunku nieznajomych kobiet. Część mężczyzn wciąż nie zdaje sobie sprawy, że to molestowanie słowne. Spotyka ono nie tylko kobiety, ale także nastolatki. Celem kampanii będzie uświadamianie problemu, o którym praktycznie się w naszym kraju nie mówi.

Za strategię i kreację odpowiedzialny jest zespół projektowy, z Martą Wróblewską jako
kierownikiem projektu realizowanego w ramach platformy "Zwolnieni z teorii" . Wsparcia strategicznego udzieliła agencja Cup Of Tea Garwolińska Iwasiewicz Consulting. Przygotowanie graficzne kampanii - agencja Letrabit. Jak wyjaśniła Wróblewska, trwa proces pozyskiwania partnerów do projektu -  rozmowy są prowadzone z właścicielami mediów na temat ekspozycji kampanii. Chodzi m.in. o outdoor,  przystanki, magazyny i portale dla kobiet. Kampania ma potrwać do końca maja.

(AMS, 10.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.