Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Kwiecień 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Snapchat będzie udostępniał reklamy również w aplikacjach partnerów

Snapchat w ostatnim kwartale 2018 roku miał dziennie 186 mln użytkowników (fot. Thought Catalog/Unsplash)

Snapchat poinformował, że stworzy platformę Snap Audience Network, która pozwoli na udostępnianie reklam również w aplikacjach partnerów firmy. 

Ujawnienie planów dotyczących nowej platformy sprawiło, że notowania Snapchata na giełdzie wzrosły o 1 proc., choć firma nie podała szczegółów projektu, który ma być wdrożony w „najbliższych miesiącach”. Zdaniem analityków Snap Audience Network sprawi, że firma pozyska więcej reklamodawców. 

Snapchat ma kłopoty z pozyskiwaniem użytkowników; w ostatnim kwartale 2018 roku miał ich dziennie 186 mln – tyle samo, ile w kwartale poprzednim.

(MC, 09.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Kwiecień 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Play nie może w kampaniach używać określenia "5G Ready"

Playowi przysługuje prawo odwołania od decyzji sądu, więc kampania nie została wstrzymana (screen: Youtube/Play)

T-Mobile oskarżył P4, właściciela sieci Play, o nieuczciwą konkurencję, a sąd nakazał sieci Play wstrzymanie używania określenia "5G Ready". P4 przysługuje odwołanie od decyzji sądu.

Play wystartował w marcu 2018 roku z kampanią "5G Ready". Zdaniem T-Mobile Play, korzystając w niej z hasła "5G Ready", wprowadza konsumentów w błąd, bo usługi te w Play nie są dostępne (Play oferuje technologię LTE-Advanced). Sąd Okręgowy w Warszawie zgodził się z zarzutami T-Mobile i wydał postanowienie o zabezpieczeniu roszczenia, zgodnie z którym Play nie może używać określenia "5G Ready" w swoich działaniach marketingowych. 

T-Mobie i P4 nie komentują sprawy do czasu otrzymania od sądu oficjalnego uzasadnienia decyzji. - Wnioskowaliśmy o wstrzymanie kampanii Playa "5G Ready" - przyznaje tylko Piotr Żaczko, główny specjalista ds. komunikacji korporacyjnej w T-Mobile Polska. - Ale Playowi przysługuje prawo odwołania od decyzji sądu, więc kampania nie została wstrzymana.

(AMS, 11.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.