Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 08, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Hilt rusza z własnym projektem agencyjnym - Hilt & Co.

Tomasz Hilt powraca na rynek agencji reklamowych (fot. materiały prasowe)

Hilt & Co., nowy gracz na rynku agencyjnym, rozpocznie działalność z początkiem maja br.

Hilt & Co. to autorski projekt agencyjny Tomasza Hilta - byłego wieloletniego CEO grupy Leo Burnett oraz, ostatnio, ICP Group. Agencja pozycjonująca się jako “innowacyjna agencja marketingowa ery cyfrowej transformacji” wychodzi na rynek z kompetencjami digital uzupełnionymi o ofertę aktywacyjną dla klientów chcących wspierać markę poza internetem.

- Agencja to newcomer, ale tylko w rozumieniu organizacyjnym. Tworzą ją ludzie dysponujący wiedzą i wieloletnim doświadczeniem - mówi Tomasz Hilt, założyciel Hilt & Co. - Oferujemy pełny zakres obsługi w zakresie analizy i strategii, kreacji i egzekucji - czyli typowy miks kompetencji firmy zajmującej się konsultingiem i komunikacją marketingową. Z drugiej jednak strony to reklamowe podejście definiujemy w sposób przystający do warunków cyfrowej rewolucji, która zmieniła i wciąż zmienia nasze życie i nasze relacje.

Hilt podkreśla, że w nowej agencji nacisk będzie położony na tworzenie i nowoczesne zarządzanie kontentem, influencer marketing SEO, optymalizację serwisów, web design itd. - Jesteśmy również przygotowani do przenoszenia działań poza sieć i media. Tymi zadaniami z pogranicza aktywacji i MICE zajmie się w Hilt & Co. na początek trzyosobowy, dedykowany team - dodaje Hilt.

Hilt & Co. oficjalnie wystartuje 1 maja z 12 pracownikami, którzy w ciągu ostatnich tygodni stopniowo zasilali zespół. - Mamy już trzech klientów, dla których realizujemy zlecenia - zapewnia Hilt. - O zespole i klientach poinformujemy w momencie debiutu agencji.

Tomasz Hilt, ostatnio  członek zarządu ICP Group SA, zrezygnował z tej funkcji w lipcu 2017 roku. Wcześniej był CEO agencji Leo Burnett Group Poland, a także partnerem i CEO w agencji Men at Work, dyrektorem w agencjach JWT Warsaw i McCann Erickson.

­­­

 

(AMS, 08.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Kubica w kampanii promującej Orlen

Kampania prowadzona jest w telewizji, serwisach VoD i w internecie (screen spotu)

PKN Orlen rozpoczął kampanię wizerunkową z udziałem kierowcy F1 Roberta Kubicy.

Robert Kubica w tym sezonie wrócił do Formuły 1 - jeździ w zespole ROKiT Williams Racing, którego partnerem został Orlen.

W spocie z udziałem Kubicy Orlen podkreśla, że dzięki sponsorowaniu sportowca marka jest "widoczna na wyścigowych torach na całym świecie". Podkreślono cechy, z którymi marka chce być kojarzona: wytrwałość, energię i determinację w dążeniu do celu.

Kampania prowadzona jest w telewizji, serwisach VoD, internecie (display, media społecznościowe). Ponadto na stacjach Orlenu dostępne są w sprzedaży produkty marki Verva z wizerunkiem Roberta Kubicy (batony proteinowe, napoje izotoniczne i energetyczne). Wizerunek sportowca pojawił się również na gadżetach dla kibiców (m.in. ramki do tablic rejestracyjnych). Kreację przygotowała agencja Red 8 Advertising. Spot wyprodukował dom produkcyjny Film it.

(IKO, 09.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.