Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Kwiecień 04, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet rezygnuje z serwisu technologicznego na rzecz Komputerswiat.pl

Rafał Kamiński jest naczelnym "Komputer Świata", Robert Graczyk Komputerswiat.pl (fot. materiały prasowe)

Onet zrezygnował z serwisu Technologie.onet.pl. Jego redakcja będzie tworzyć treści do Komputerswiat.pl, którego redaktorem naczelnym został Robert Graczyk. Na stanowisku naczelnego miesięcznika „Komputer Świat” pozostaje Rafał Kamiński, który do tej pory łączył zarządzanie redakcją serwisu i magazynu.

Robert Graczyk odpowiada za rozwój serwisu po jego połączeniu z Technologie.onet.pl. Z mediami związany jest ponad 10 lat. Wcześniej pisał dla serwisów Benchmark.pl, Pcworld.pl i Frazpc.pl. W 2011 roku rozpoczął pracę w serwisie Pclab.pl, a w 2013 roku objął stanowisko wydawcy serwisu Technowinki.onet.pl. W 2017 roku został business development managerem w RAS Polska.

Rafał Kamiński dołączył do RAS Polska w 2014 roku. Odpowiadał za integrację redakcji pisma „Komputer Świat” z serwisem Komputerswiat.pl, a potem za połączenie redakcji „Komputer Świat”, Gamezilla.pl, Pclab.pl i Technowinki.onet.pl. Od 2017 łączył funkcje redaktora naczelnego „Komputer Świata” i serwisu Komputerswiat.pl oraz szefa wydawców serwisów technologicznych RAS Polska.

(PD, 04.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Kwiecień 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Snapchat będzie udostępniał reklamy również w aplikacjach partnerów

Snapchat w ostatnim kwartale 2018 roku miał dziennie 186 mln użytkowników (fot. Thought Catalog/Unsplash)

Snapchat poinformował, że stworzy platformę Snap Audience Network, która pozwoli na udostępnianie reklam również w aplikacjach partnerów firmy. 

Ujawnienie planów dotyczących nowej platformy sprawiło, że notowania Snapchata na giełdzie wzrosły o 1 proc., choć firma nie podała szczegółów projektu, który ma być wdrożony w „najbliższych miesiącach”. Zdaniem analityków Snap Audience Network sprawi, że firma pozyska więcej reklamodawców. 

Snapchat ma kłopoty z pozyskiwaniem użytkowników; w ostatnim kwartale 2018 roku miał ich dziennie 186 mln – tyle samo, ile w kwartale poprzednim.

(MC, 09.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.