Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 04, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Wangin redaktor naczelną "Czterech Kątów"

Katarzyna Wangin od 2014 roku jest redaktor naczelną "Ładnego Domu" (fot. materiały prasowe)

Katarzyna Wangin została redaktor naczelną miesięcznika "Cztery Kąty". W listopadzie prawo do wydawania tytułu od Agory kupił PresslandPierwszy numer magazynu wnętrzarskiego wydawanego przez Pressland ma się ukazać w maju. 

Na wydawanie "Czterech Kątów" wydawnictwo otrzymało trzyletnią licencję. Katarzyna Wangin jest też redaktor naczelną drugiego miesięcznika przejętego przez Pressland od Agory - "Ładny Dom". Wydawanie obu tytułów Agora zawiesiła w październiku 2018 roku. 

Jak mówi "Presserwisowi" Paweł Mijas, dyrektor zarządzający Presslandu, redakcja "Czterech Kątów" jeszcze się formuje. Ma w niej pracować maksymalnie 10 stałych pracowników. - Stawiamy na współpracę z blogerami - informuje Mijas. Nakład miesięcznika będzie wynosił 50-60 tys. egz. Na razie wydawnictwo nie informuje, ile będzie kosztować.

Pierwszy numer miesięcznika budowlanego "Ładny Dom" Pressland wydał w styczniu. Wydawnictwo kupiło też od Agory magazyny "Magnolia", "Bukiety", "Kwietnik", "Ogrody, Ogródki, Zieleńce". Na razie Pressland nie planuje wznowienia ich wydawania.

Katarzyna Wangin redaktor naczelną miesięcznika "Ładny Dom" została w 2014 roku. Wcześniej była tam szefową działu Budowa. Jest związana z redakcją magazynu od jego powstania w 1998 roku. Pracowała też jako redaktor w miesięczniku "Murator".

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że średnia sprzedaż ogółem "Czterech Kątów" w pierwszym półroczu 2018 roku wyniosła 27 189 egz. (spadek o 23 proc. w porównaniu z tym samym okresem w 2017 roku).

(JSX, 04.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 05, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dzienniki regionalne ze spadkami sprzedaży w lutym

Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” w lutym wyniosła 26 293 egz.

W lutym wszystkie dzienniki regionalne zanotowały spadki sprzedaży. Najbardziej zmniejszyła się sprzedaż „Gazety Współczesnej” (Polska Press Grupa), a najmniej „Sportu” (Whizz). Liderem w tym segmencie pozostaje „Gazeta Pomorska” - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” w lutym wyniosła 26 293 egz. i była niższa o 13,86 proc. w porównaniu z lutym 2018 roku. W pierwszej piątce znalazły się też: „Dziennik Zachodni” - 21 847 egz. (spadek o 18,34 proc.), „Głos Wielkopolski” - 19 007 egz. (spadek o 15,85 proc.), „Express Ilustrowany” - 15 068 egz. (spadek o 19,57 proc.) i „Dziennik Bałtycki” - 13 425 egz. (spadek o 11,70 proc.). Wszystkie wymienione dzienniki należą do Polska Press Grupy.

Najmniejszy spadek odnotował „Sport” - o 3,39 proc., do 4 384 egz., największy „Gazeta Współczesna” - o 22,59 proc., do 3880 egz. (PD)

(PD, 05.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.