Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 04, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Legia Warszawa z własnym programem w telewizji

W premierowym odcinku gościem "Legia TV" był Michał Kucharczyk (fot. materiały prasowe)

W środę o godz. 19 w TVP Sport został wyemitowany premierowy odcinek magazynu "Legia TV", przygotowanego przez media klubowe Legii Warszawa. Program będzie pokazywany co tydzień.

Magazyn "Legia TV" jest pierwszym w Polsce telewizyjnym projektem klubowym dostępnym na antenie telewizji publicznej. Prowadzącymi są przedstawiciele mediów Legii Warszawa: Łukasz Stasiak i Jakub Jeleński oraz wybrany piłkarz (w premierowym odcinku Michał Kucharczyk). Magazyn został wyemitowany bezpośrednio przed meczem Legii z Jagiellonią Białystok, transmitowanym przez TVP i TVP Sport o 20.30.

- Dzięki współpracy Legii z TVP Sport widzowie po raz pierwszy będą mogli zobaczyć, jak wygląda codzienna praca klubu piłkarskiego - mówi Artur Adamowicz, dyrektor ds. komunikacji i public affairs Legii Warszawa.

(MAC, 04.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 04, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nielsen za badanie oglądalności chce od TVP 9,32 mln zł

Poprzednia, czteroletnia umowa TVP z Nielsenem opiewała na 36,9 mln zł (fot. Pinho/ Unsplash)

Nielsen Audience Measurement za roczne dostarczanie danych telemetrycznych chce od Telewizji Polskiej 9,32 mln zł brutto.

W środę minął termin składania ofert w drugim przetargu TVP na badania oglądalności. Ofertę jako jedyny złożył Nielsen, który w pierwszym postępowaniu nie wziął udziału. "Warunki umieszczone przez TVP w nowej dokumentacji przetargowej zmieniły się w porównaniu do procesu ogłoszonego przez nadawcę publicznego w lutym tego roku i są zgodne z praktyką oraz standardami rynkowymi" - oświadczył Nielsen.

TVP szukała firmy, która będzie badać jej oglądalność przez 12 miesięcy. Wykonawca ma pobierać dane z co najmniej 2350 mierników zainstalowanych w przynajmniej 1750 gospodarstwach domowych. TVP chce otrzymywać dane z co najmniej 157 stacji minuta po minucie.

Poprzednia, czteroletnia umowa TVP z Nielsenem opiewała na 36,9 mln zł i obowiązuje do 9 kwietnia. Jej roczny koszt wynosił 9,22 mln zł.

(KOZ, 04.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.