Zwyciężczyni Eurowizji Junior 2018 promuje markę St.Right
Roksana Węgiel będzie współautorką kolekcji, która pojawi się w grudniu (fot. materiały prasowe)
Roksana Węgiel, czternastoletnia zwyciężczyni ubiegłorocznej edycji Eurowizji dla Dzieci, została ambasadorką marki artykułów szkolnych St.Right (St. Majewski).
Węgiel została twarzą kampanii wizerunkowej, w ramach której organizowane będą konkursy w sklepach stacjonarnych i w internecie, a także spotkania z piosenkarką. Ponadto firma szykuje już grudniową kolekcję, która zostanie zaprojektowana przy współpracy z nastoletnią wokalistką.
Pierwszy konkurs sygnowany przez Roksanę Węgiel rozpocznie się 15 maja na Instagramie (@st.right.wyrazsiebie) – do wygrania m.in. bilety na koncerty i spotkania z Roksaną, jej płyty oraz artykuły szkolne St.Right.
(IKO, 03.04.2019)