Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 03, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zwyciężczyni Eurowizji Junior 2018 promuje markę St.Right

Roksana Węgiel będzie współautorką kolekcji, która pojawi się w grudniu (fot. materiały prasowe)

Roksana Węgiel, czternastoletnia zwyciężczyni ubiegłorocznej edycji Eurowizji dla Dzieci, została ambasadorką marki artykułów szkolnych St.Right (St. Majewski).

Węgiel została twarzą kampanii wizerunkowej, w ramach której organizowane będą konkursy w sklepach stacjonarnych i w internecie, a także spotkania z piosenkarką. Ponadto firma szykuje już grudniową kolekcję, która zostanie zaprojektowana przy współpracy z nastoletnią wokalistką.

Pierwszy konkurs sygnowany przez Roksanę Węgiel rozpocznie się 15 maja na Instagramie (@st.right.wyrazsiebie) – do wygrania m.in. bilety na koncerty i spotkania z Roksaną, jej płyty oraz artykuły szkolne St.Right.

(IKO, 03.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.