Youtuberzy założyli Happy Ent. Konglomerat do współpracy z markami
Członkowie Happy Ent. nie są związani z sieciami partnerskimi (fot. materiały prasowe)
Twórcy kanałów na YouTube Martin Stankiewicz, Ajgor Ignacy, Szparagi, Z Dvpy, Mrozik Oficjalnie i MishON założyli konglomerat Happy Ent.
W ramach Happy Ent. youtuberzy chcą zwiększyć profesjonalizację działań w zakresie produkcji filmowej i usprawnić współpracę z klientami reklamowymi i agencjami. "Praca kreatywna twórców w zespole pozwala nam szerzej spojrzeć na współpracę i stworzyć dla klienta bogatszą ofertę reklamową, na przykład poprzez pojawienie się produktu na kilku kanałach równocześnie. To, w połączeniu z elastycznością i kreatywnością nas jako zespołu, jest ogromną wartością dodaną" - informuje w komunikacie prasowym Maciej Dąbrowski.
Członkowie Happy Ent. nie są związani z sieciami partnerskimi, gdyż chcą mieć większą niezależność we współpracy z klientami reklamowymi. - Chcemy brać udział w rozmowach z klientem i agencją już na etapie kształtowania briefu - mówi "Presserwisowi" Martin Stankiewicz. Oprócz niego w Happy Ent. zrzeszeni są Igor Leśniewski (Ajgor Ignacy), Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec (Szparagi), Maciej Dąbrowski (Z Dvpy), Wiktor Mrozik (Mrozik Oficjalnie) i Aleksandra Dąbrowska (MishON).
- Nie jesteśmy spółką, lecz zbiorem osób, które są w stanie stworzyć koncepcję na wspólną kampanię. Klienci lubią działania w pakiecie, a Happy Ent. zrzesza osoby, które dobrze czują się we własnym towarzystwie, dzięki czemu te działania są szczere i naturalne - zaznacza Martin Stankiewicz.
(IKO, 29.03.2019)










