Grupa Kino Polska TV zwiększyła zysk, choć Zoom TV nadal nierentowny
25.03.2019, 15:53
Strata Zoom TV rok do roku zmniejszyła się o 26,1 proc.(screen YouTube)
Grupa kapitałowa Kino Polska TV SA w 2018 roku uzyskała 149,16 mln zł przychodów (wzrost o 20,9 proc. w porównaniu z 2017 rokiem) i 35,99 mln zł zysku netto wobec 15,91 mln zł rok wcześniej.
Przychody segmentu Kanały filmowe marki FilmBox i kanały tematyczne wyniosły 81 mln zł (wzrost o 11,6 proc.), segmentu kanały Kino Polska - 30,08 mln zł (wzrost o 4,3 proc.), segmentu Zoom TV - 12,23 mln zł (wzrost o 87,9 proc.), a segmentu Stopklatka TV - 14,46 mln zł (od 1 lipca 2018 roku).
Nierentowny pozostawał kanał naziemny Zoom TV, którego strata rok do roku zmniejszyła się o 26,1 proc., do 8,73 mln zł.
(KOZ, 25.03.2019)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter