Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 04, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

“Outdoor Media” o rynkach zagranicznych

“Podróże z outdoorem” to nowy cykl artykułów prezentujących rynki reklamy zewnętrznej w różnych krajach, który pojawi się od września w miesięczniku “Outdoor Media” (Business Media Group).

Autorem artykułów, mających ukazać różne aspekty reklamy zewnętrznej na tle uwarunkowań społecznych i kulturowych, jest Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Każdy tekst będzie poświęcony innemu państwu: Stanom Zjednoczonym, Chinom, Emiratom Arabskim, Brazylii, Portugalii, Włochom i Niemcom. Specyfikę i możliwości rynków w poszczególnych krajach zilustrują zdjęcia z interesujących kampanii reklamowych.

(PK, 04.08.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.